מוצרים לעילוי נשמה

בעת פטירת קרוב משפחה, אנשים רבים מחפשים דרך להנציח את זכרו, באמצעות מוצרים לעילוי נשמת הנפטר. לשם כך הם מחפשים פריטי יודאיקה, שישמשו לקיום מצוות. הנפטר כבר לא יכול לקיים מצוות בעצמו. לכן חשוב להם לצבור בשבילו זכויות, בצורה אקטיבית. כך ייזקפו לזכותו התפילות והמצוות שיקיימו בפריטים, שייתרמו לעילוי נשמת הנפטר, וכך תושג מטרתם של קרובי המשפחה.

מקובל גם לרכוש ספר קודש או סידור לעילוי נשמה, בכמות או ביחידים, לחלוקה בין בני המשפחה, או לתרומה לבית כנסת.

חשוב לציין, כי ניתן להטביע הקדשה לסידור לעילוי נשמת, וכך גם לכל ספר קודש אחר. בצורה כזו, יונצח הנפטר, ושמו ייזכר עוד שנים רבות קדימה. זאת, תוך שימוש בספרים שהוקדשו לו, ושיעלו את נשמתו, למקום רוחני גבוה יותר.

 

מה ניתן לקנות לעילוי נשמה?

בשירת הקודש מגוון של מזכרות לעילוי נשמת הנפטרים:

  • פמוטים: מסוגים שונים, החל משני נרות בפמוט, ועד שבעה. כמו כן, מעמד נר נשמה עם תמונה, או עם חריטה להקדשה.
  • כיפה: כיפות בעיצובים שונים, כמו סטן לבן, ופשתן כחול ואפור.
  • ספרי קודש: סידור לעילוי נשמת "שעריו בתודה", תהילים, סדר תיקון כללי, קידוש וסדר הנחת תפילין.

 

כיפות סטן ופשתן

כיפות משמשות בדרך כלל, בעת הלוויה, האזכרה, והתפילות לעילוי נשמת הנפטר. במקרים בהם יש קרובי משפחה שלא חובשים כיפה באופן קבוע, חשוב לדאוג למלאי של כיפות.

אנשים רבים, המגיעים לאירועים דתיים, ללוויה, לניחומי אבלים ולאזכרות, מקפידים לחבוש כיפה לראשם על מנת לכבד את הנפטר ואת הנוכחים. אך לא תמיד יש להם כיפה זמינה. פתרון זה, של מלאי כיפות במקום, מהווה פתרון רגיש ופרקטי עבורם, ומאפשר לכולם להרגיש חלק מהאירוע, בלי לחוש חלילה חריגים או שונים.

בנוסף, לעיתים לאחר פטירה של קרוב משפחה, ישנם אנשים שמקבלים על עצמם, לחבוש כיפה בתדירות גבוהה יותר. אם בשבת, ואם באופן קבוע. כיפות נגישות המחולקות בעת הלוויה או האזכרה, מאפשרות להם להחליט וליישם באופן מידי, בלי עיכובים ושכחה.

 

מעמד נרות לעילוי נשמת

כתוב במשלי פרק כ, פסוק כז: "נר השם נשמת אדם". יש קשר בין הדלקת נר, לנשמה של האדם. לכן מקובל להדליק נרות, לעילוי נשמת הנפטרים. אם באופן יומיומי, לכל אורך השנה שאחרי הפטירה, ואם בימי האזכרה ובחגים.

לכן קרובי הנפטר מחפשים מעמד נרות לעילוי נשמת, להציבו בבית הכנסת לזכות הנפטר, או בבית. מעמד לנר נשמה, מאפשר הדלקה בטוחה וזהירה של נר לעילוי נשמה, דרך קבע.

 

פמוטים עם הקדשה 

פמוטים לעילוי נשמת הנפטר, ניתן לחלק ביום האזכרה, בתור מזכרת לעילוי נשמת, לקרובי הנפטר וידידיו. או לחילופין, להציבם בביתו, על מנת לאפשר לקרוביו, להדליק נרות שבת בקביעות, בצורה מהודרת וחגיגית, ולהוסיף לו זכויות רבות.

 

סידורים לעילוי נשמת

הקדשה על סידור לעילוי נשמת, מזכה אנשים רבים, בתפילה לעילוי נשמתם. אנשים שפחות נוהגים להתפלל בשגרה, לעיתים מתרגשים מההקדשה, ובוחרים להוסיף תפילות לזכות הנפטרים. לכן, סידור עם הקדשה לעילוי נשמת הנפטרים, מהווה מזכרת מועדפת אצל ילדי הנפטר, מאחר ומדובר על מזכרת לא יקרה, אך שימושית מאוד.

גם תהילים לעילוי נשמה, הם פתרון מועדף. מאחר ואנשים רבים, גם כאלו שאינם מתפללים כסדר, אוהבים להגיד תהילים, ולהתייחד עם מילותיו המרגשות של דוד המלך.

חשוב לציין, כי במקרים רבים, מקובל לחלק סידור עם הקדשה לעילוי נשמת, בבתי כנסת ובמקומות ציבוריים נוספים. וכך להגיע לתפוצה רחבה יותר, של אנשים שיתפללו עם סידור לעילוי נשמה, ויזכו את הנפטר.

 

שירת הקודש- מזכרות לעילוי נשמת הנפטרים, לחסד אחרון

שירת הקודש, מייצרת ומשווקת מוצרי קדושה חדשניים ואיכותיים. על כל המוצרים האלו, ניתן להטביע שם, לעילוי נשמת הנפטר או הנפטרת, אם באמצעות הטבעת שם בצבע זהב- על כריכות- ואם באמצעות צריבה על זכוכית- בפמוטים.

אנו מתמחים בייצור תפילין, סידורים, ברכונים ומוצרי קדושה אחרים, בדגש על כשרות המוצרים, איכותם ועיצוב חדשני שלהם. כמו כן, ניתן למתג אצלנו מיתוג אישי לפי צרכיכם.

במקרה של התלבטות תוכלו להתייעץ איתנו, נשמח לעזור לכם לבחור את הפריטים שמתאימים לכם ביותר. איתכם בצער וגם בשמחות בעזרת השם.

דילוג לתוכן